Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
18 septembre 2012 2 18 /09 /septembre /2012 21:18

 

 

 

http://emmiroelmelic.free.fr/dibuixos/octubre.jpg

 

 

Clic a la imatge per imprimir el calendari! ;)

 

"Hi havia una vegada una noia que va caure de cap a terra i es va donar un cop molt fort. Com a conseqüència del cop, va perdre la consciència durant un lapsus de temps indeterminat i, quan va recuperar la consciència, va veure que misteriosament i sense saber com hi havia arribat, estava clicant a la casella "inscriure's" d'un màster que li donaria molta i molta feina. I vet aquí que, ja que estava fet, va començar a anar a la universitat i a sentir paraules i conceptes dels quals ni tan sols coneixia l'existència."

 

Us sona a conte? Lo de la alienació mental transitòria no cola?

Sigui com sigui, després d'una setmana d'universitat, estic carregada de feina i esgotada... així que, mentre les meves neurones escalfen motors i comencen a assimilar que un quadrat màgic no és un joc del "magia borràs" i que les potències es poden cavalcar misteriosament les unes a sobre de les altres, em sembla que m'hauré de conformar amb mínims sindicals bloguístics...

 

O sigui que el ritme de publicació serà un misteri però que ser, serà...

 

Au, fins aviat i que les forces (de les classes de física) i la potència (de les classes de mates) sigui amb vosaltres!

Partager cet article
Repost0

commentaires

A
Moltes gràcies pels teus calendaris, m'encanten, són preciosos, i a més, m'ajuden a organitzar-me. És que sóc mestra i al mateix temps estic fent la carrera de psicopedagogia (quan he vist l'últim<br /> que has escrit, no me n'he pogut estar d'escriure el comentari... que a hores d'ara jo també vaig falta de forces i potència, jejeje). En fi, gràcies.
Répondre
S
<br /> <br /> Gràcies a tu pel teu comentari! Això per mi és tot un regal! A vegades tinc el sentiment que som un comité molt reduït i quan rebo comentaris d'altres persones que no coneixo i que estan<br /> satisfetes amb el que veuen em fa molta il·lusió!<br /> <br /> <br /> A mi els calendaris també em van molt bé... d'altres mestres m'han dit que els pengen a classe, o mares que els pengen a l'habitació dels nens perquè estiguin al dia... en fi, que estic molt<br /> contenta que agradin i tinc la intenció de continuar-ho fent i, de preferència, cada vegada una mica millor!<br /> <br /> <br /> Molts ànims per la teva carrera de psicopedagogia (jo la tinc a mitges perquè l'Uoc no és compatible amb la meva butxaca)... Es cansat això d'estudiar i treballar alhora però al mateix temps<br /> també aporta les seves recompenses!<br /> <br /> <br /> Molts ànims pels estudis!!!! I fins aviat per la blogosfera! ;)<br /> <br /> <br /> <br />
A
Molt xulo el calendari i...de què és, el màster??
Répondre
E
<br /> <br /> Es diu Metier de l'Enseignement et la Formation i és un màster per preparar opos a França (i també per treure's un diplomillu... que sempre és una bona consolació si lo de les opos no funcionés).<br /> Dos anys de curro a distància amb regrupaments un cop cada dos mesos... Una feinada!<br /> <br /> <br /> I parlant de feinades... el teu blog quan surt?! ;)<br /> <br /> <br /> <br />

I Això Què És?!

  • : Le blog de emmiroelmelic.over-blog.com
  • : Admettons que j'aime bien dessiner, que regarder les dessins des autres m'amuse et que finalement, je me dis qu'en faisant un blog je pourrai partager mes dessins et, soyons optimistes, évoluer un peu! Et bien voilà l'idée... ceux qui en aient envie sont invités à regarder les dessins, laisser des commentaires et, on verra bien si d'ici quelque temps quelqu'un me dit: "Tiens, tes premiers dessins comparés à ceux de maintenant, étaient une vraie merde!"
  • Contact

Benvinguts!

Aquí podreu trobar les aventuretes inútils i egocèntriques d'una mare de família, mestra i il·lustradora de pa sucat amb oli!

Recherche

http://emmiroelmelic.free.fr/dessins/french%20version.jpg

 

http://emmiroelmelic.free.fr/dibuixos/comentaris%20cat.jpg

 

 

 

 

articles

...i que consti...

"Toutes les oeuvres présentes sur ce site appartiennent exclusivement à l'auteur (sauf mention contraire) aux termes des articles L 111-1 et L112-1 du code de Propriété Intellectuelle. Toute reproduction, diffusion publique, usage commercial sont par conséquent interdits sans autorisation du titulaire des droits."

 

I tot això sense posar-nos tontos... que si voleu alguna cosa aviseu i tots contents! :-D

Catégories